• Acasă
  • Daca sunteti multumiti de noi, urmariti-ne si pe urmatoarele retele:

CONSULTANTA IT&C DE SPECIALITATE

Serviciile de consultanta oferite de IHTS asigura auditul , consultanta pentru achizitionarea echipamentelor hard si licentierea soft implementarea eficienta a unui sistem informatic integrat pana la stabilirea de politici de securitate si pregatirea resurselor umane.

Ne implicam in obtinerea unor rezultate bune, corecte dpdv financiar , dorite de la demararea unui proiect si pana la finalul lui !
Dar ne angajam sa fim alaturi de dumneavoastra si sa asiguram astfel o garantie a functionalitatii lui si dupa finalizarea lui, asigurand un permanent suport in mentinerea functionalitatii acestuia.

Va asiguram consultanta pentru dimensionarea corecta a sistemului informatic necesar organizatiei dvs., va recomandam echipamentele si serviciile potrivite. Nu in ultimul rand dorim sa va usuram povara financiara pe care o presupune implementarea unui nou sistem informatic integrat IT&C , care prin adaugarea costurilor de hard-comunicatii-licente soft si servicii la un maxim de nivel tehnologic , gandit pentru 3-5 ani de exploatare , poate deveni scump ! Dar pentru ca aceste costuri sa fie suportate in timp , beneficiind de la inceput de maxim de performanta tehnologica , avem solutii de finantare in rate (pt licente soft) sau inchiriere (pentru hard ) pentru 12-60 rate lunare.

AUDIT SI SECURITATE IT

Prin parteneriatele cu firme de top din domeniul securitatii IT&C, firma IHTS va ofera servicii de audit IT , integrate cu celelalte elemente de aplicatii si infrastructura IT&C, care sa asigure functionalitatea si protectia sistemului.

Scopul unui audit extern , dedicat funcționalitatii in parametrii optimi, este acela de a va asigura că:

- echipamentele sunt folosite la întreaga lor capacitate
- punctele critice sunt complet identificate și definite
- sunt îndeplinite condițiile pentru o funcționare îndelungată în bune condiții
- există planuri de acțiune pentru situații de nefuncționare
- timpul de nefuncționare e redus la minimum posibil
- există o viziune de dezvoltare în perspectivă în acest domeniu foarte dinamic- exista suport HR intern firmei care sa mentina sistemul in functiune sau solutii externe in complementare

Serviciile de consultanță contribuie la elaborarea unei viziuni de ansamblu atât în domeniul achizițiilor căt și al întreținerii. Acestea pot fi estimate ca buget, stabilite costurile lunare si predictibile pe baza unei analize TCO

Prin definirea unei politici de achizitii în perspectivă, se reduc costurile prin orientarea spre echipamente cu valoare mare de întrebuințare și eliminarea celor care aduc beneficii minore.

Prin identificarea punctelor slabe ale sistemului și propunerea de solutii de remediere se asigură un timp de funcționare efectiv mult mai bun și evitarea pierderilor de date, contribuind decisiv la cresterea productivității.

Consultanța poate identifica și soluții tehnice superioare ca performanță, soluții de licențiere avantajoase etc.

ANALIZA TCO (Total Cost of Ownership)
OBIECTIVELE SI BENEFICIILE


TCO este un indicator intalnit des in industria IT, si care iti spune cat te costa de fapt in mod real, un sistem pana la finalul vietii lui in priza. El e un indicator care poate spune adevarul financiar despre pretul pe copie al unei imprimante/copiator


Vezi AICI si oferta pentru incriere copiatoare TOSHIBA si MINOLTA, aparate noi si second hand

Vezi AICI si solutii de management si arhivare electronica Un calcul TCO reprezinta cifrele cel mai greu de obtinut si pe care le poti contoriza cu mare greutata numai daca se face o analiza detaliata in urma constientizarii acestui cost din partea departametului contabil sau al managementului firmei

Practic, analizand parcul de aparate pe care le utilizati in acest moment , Specialistii IHTS va vor prezenta un raport complet despre cat va costa parcul de copiatoare/imprimante/faxurile/scanerele

Analiza se va executa pentru urmatoarele componente:

• Monitorizarea si controlul pretului pe copie
• Eliminarea din utilizare a echipamentelor defecte sau f scumpe
• Mutarea si instalarea echipamentelor dintr-un sedu in altul ului si instalarea lor in retea folosind la maxim toate facilitatile aparatelor
• Salvarea de spatiu pe birouri si organizarea mai buna a documentelor fizice pe birouri
• Pastrarea calitatii copiilor, pentru vizibilitate si intelegerea cifrelor financiare
• Propuenrea unei solutii de arhivare a documentelor in format electronic si back-up

Costul total de exploatare al unui echipament are urmatoarele componente:

• costul de operare : consumul curent electric, timp de tiparire, timp de incalzire prima copie, timpul de colectare al joburilor, timpul alocat alimentarii cu hartie si al blocarii documentelor in echipament, timpul de rezolvare al joburilor neprelucrate
• Costul de tiparire pe pagina (consumabile, hartie)
• Costul de intretinere (piese de schimb, manopera de service, etc)
• Costurile de administrare (telefoane comenzi, nr de OP-uri pt plati multiple la multiplii furnizori )
• Costul pentru service si mentenanta :

  •  costul unui contract de mentenanta bine determinat
  •  timpul de interventie
  •  timpul alocat reparatiilor si interventiilor de intretinere

Consumul de energie :

  • in modul warm-up
  • in timpul lucrului
  • im modurile : idle, sleep, re-awake
  • page count – nr de ore de functionare
  • sleep timeout – numar de ore idle

• Costul cu consumabile :

  •  costul pentru fieacare cartus
  •  durata de viata a restului de consumabile (kit-uri , developere, cilindrii, pinioane, etc)


Tot pentru micsorarea costurilor , va recomandam un ctr unic , o factura unica pentru servicii si consumabile si un singur telefon de service .
Astfel , toate aceste costuri vor fi predictibile si mai usor de urmarit
Vezi AICI si oferta pentru incriere copiatoare TOSHIBA si MINOLTA, aparate noi si second hand

Vezi AICI si solutii de management si arhivare electronica

Suntem 3 consultanti cu experienta in 3 domenii diferite de activitate,  dar complementare in partea de analiza si mai ales cu cu viziune pe un termen mediu/lung privind implementari de solutii integrate care sa tina cont de nevoile reale ale firmei,  identificate impreuna cu managerul firmei, in zonele: soft ERP/BI , HR, analiza financiara, planuri de afaceri, arhitecturi de hard/comunicatii, securitate interna, solutii save costuri , reorganizari, intocmirea de proceduri interne, solutii financiare.
 
Avem 2 etape de parcurs:   
Etapa 1-Diagnostic organizational .
Se realizeaza prin discutii cu managerul general; durata 2-4 ore; este gratuita, pe domeniile:
1.1 Financiar,
1.2 Aplicatiilor de business tip ERP, CRM, BI, etc
1.3 Arhitectura de hard, software, comunicatii,
1.4 HR ( financiar, IT)
 
Etapa 2-Analiza. Solutii. Project management. Configurare. Livrabile
Se realizeaza in functie de domeniile de interes, situatiile critice, timpul de lucru functie de perioada anului, aferenta predarii Bilantului, echipa stabilita de catre client, de Project managerul desemnat, de cerintele referitoare la livrabile. Durata 1-6 luni; costuri directe si indirect aferente cerintelor, cu tarife pe ora de lucru, sau pe livrabil.
 
2.1 Diagnosticul financiar al intreprinderii
I. Pentru financiar
Se realizeaza in urma diagnosticului financiar, la cererea clientului, cu destinatii specifice cum ar fi:
- Optimizare fiscala,
- Optimizare legala prin prisma suportului de documentatie interna minima care sa justifice in mod incontestabil cifrele bilantiere in fata oricarui control. (Nu doar ANAF si administratia locala a taxelor si impozitelor, ci si BVB, BNR, mediu, Intrastat, etc)
- Optimizare controlului intern (chiar si companiile care au procedure interne scrise, flux informational definit, nu le respecta, lipseste cu desavarsire dimensiunea “ persoane responsabile”, “timp de reactie”
- Analiza financiara presupune traducerea datelor contabile in limbaj economic universal folosit de catre managerii generali ai societatilor in raport cu partenerii de business (finantatori client furnizori). Deasemenea presupune dimensionarea corecta a costurilor, evaluarea corecta a pretului produselor oferite din punctul de vedere al profitabilitatii companiei
II.
* Prin rapoarte personalizate afacerii , usor de gestionat de catre un manager, caruia ii oferim informatii periodice referitoare la starea financiara a companiei
* Reorganizarea unitara a informațiilor conexe , achizitii, contabilitate reorganizate pentru management si pentru raportarea fiscala, pentru a lua o decizie in timp util pentru remedieri sau planificari
* Executia de rapoarte structurate, constructia unui raport numit cash flow (direct sau indirect) . Identificarea corecta a fluxului de numerar al companiei si nevoilor si posibilitatilor de finantare interna (restructurare) si externa (investitii parteneri comerciali sau banci IFN-uri)
* Se livreaza doua modele de analiza financiara manageriala, care se vor adapta la specificul oricarei activitati precum si un model de diagnostic personalizat solicitat de catre un client. Nici o raportare contabila nu prezinta datele financiare sub acest aspect.
 
2.2 Aplicatiilor de business tip ERP, CRM, BI, etc
* Analiza si configurare sisteme. Harta detaliata a proceselor si fluxurilor de lucru
* Se propun solutii de business, dimensionate correct pe nevoile clientului (ERP, CRM,BI, POS, WMS, SFA, etc)
* Se imbunatateste calitatea si integrarea sistemelor actuale
* Crestete eficienta proceselor si marirea productivitatii 
* Reorientati atentia organizatiei catre strategie si analiza
* Mariti gradul de automatizare al proceselor de busines
2.3 Audit arhitectura  hard, software, comunicatii; Securitate IT
*implementarea eficienta a unui sistem informatic integrat, dimensionat corect necesar organizatiei dvs.
*identifica soluții tehnice superioare ca performanță, soluții de licențiere avantajoase
* funcționarea in parametrii optimi, cu o viziune, pentru care va asiguram că:
- echipamentele sunt folosite la întreaga lor capacitate
- punctele critice sunt complet identificate și definite; stabilirea de politici de securitate
- sunt îndeplinite condițiile pentru o funcționare îndelungată în bune condiții
- există planuri de acțiune pentru situații de nefuncționare
- timpul de nefuncționare e redus la minimum posibil
- există o viziune de dezvoltare în perspectivă în acest domeniu foarte dinamic, pe cca 3 ani
- exista suport HR intern firmei care sa mentina sistemul in functiune sau solutii externe in complementare
2.4 - HR. Financiar si IT
* Servicii de recrutare , si trenning pentru formarea echipei TESA (financiar-contabil, juridic, administrativ) si a personalului IT (admistrare retea, implementarea si mentinerea politicilor de securitate interna, administrarea bazelor de date)
*Servicii de training se pot executa la sediul clientului sau in cele 2 Sali proprii din Bucuresti, S3 (24 si 80 de locuri)
2.5 – Solutii pentru salvare costuri: 
*  Analiza TCO ( hard, licente soft,servicii printing, comunicatii)
*  Costuri finanțare. Asistenta in negocierile financiare cu bancile, companiile de leasing si investitorii
*  Analiza procese interne, pentru micsorarea timpului pierdut de angajați, cu o calitate mai buna la oameni si cu instrumente noi de analiza
*  Strategie fiscala. Evitarea dublei impozitari.E ok scris, e altceva decat evitarea dublei impuneri
*  Reducerea costurile de mentenanta, management, si dezvoltare a aplicatiilor IT
*  Reducerea oricaror costuri prin reducerea timpului de lucru, de reactie, usurinta in luarea deciziilor, reducerea semnificativa a termenelor de orice natura (raportare interna externa, urmarire flux aprovizionare-productie-livrare, recuperare debite, identificare minusuri in inventar, control intern , etc)
2.6 -Controling financiar 
*fundamentat pe plan intern reprezinta atat control intern al fluxului de documente a respectarii procedurilor interne cat si implementarea de sisteme si proceduri  utile companiei. Se poate realize constant , sau periodic.
*Controllin financiar poate fi diferentiat sau unitar :Cash Controlling, Cost Controlling, Finance reporting, Credit controlling, Bugetare (posibilitatea estimarii cu marja de eroare de pana la 20% a soldului viitor al disponibilului din banca), control al investitiilor si executia planurilor de recuperare a acestora,
2.7-  Realizarea planului de afaceri
*Pe plan extern se concretizeaza in proiectii de investitii, alegerea optima a colaboratorilor externi (inclusive banci), planificare de business, constructia imaginii companiei, relatia cu autoritatile, etc.
2.8 – Finantarea
Sunt eligibile urmatoarele categorii de clienti: companii mici si mijlocii (IMM-uri), intreprinderi mari, comercianti unici (PFA-uri, notari, doctori etc)
 
Inchiriere de echipamente hard:
Valoare minima per contract de 500 euro+ TVA; maxima 50.000 eur + TVA
Perioada de baza a contractului: 18 – 60 luni

Vanzarea in rate de licente software:
Sunt eligibile produse software standardizate si recunoscute la nivel international.
Se finanteaza doar costul licentei, nu implementarea software-ului.
 
Avantaje client:
Avans 0%
Documentatie pentru analiza bonitatii minimala, transmisa online/pe e-mail
Raspuns la cererea de finantare in maxim 24 de ore
Rate fixe pe toata perioada contractuala
Facturi integral deductibile

IHTS isi propune sa sprijine initiative in domeniul educatiei si formarii profesionale, elaborand si promovand proiecte in sectorul educational si cultural, administrand programe soft si furnizand servicii IT&C care vizeaza interconectarea acestor domenii.

IHTS ofera conditii optime pentru programe de training, seminarii, simpozioane sau conferinte, work-shopuri ce se adreseaza atat managerilor din diverse domenii, expertilor in resurse umane. Derulam programe de trainning impreuna cu lectori de prestigiu pe care ii recomandam cu incredere

Ne propunem sa anticipam trendul tehnologic si de afaceri, sa corelam aceste tendinte cu obiectivele de business ale clientilor nostri, construind module de pregatire HR adaptate actualelor nevoi , impreuna cu facilitati si acces la ultimele tehnologii pentru sustinerea unor cursuri.

Va stau la dispozitie 3 Sali de training ,personalizate : gri cu 20 de locuri , maro cu 21 de locuri si alba cu 80 de locuri .Vezi fotografiile anexate, de la diverse evenimente

Pentru detalii va rugam sa ne contactati la telefon : 021.332.25.25 sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Finanţare. Produsele si serviciile finanaciare

Sunt eligibile urmatoarele categorii de clienti:
- companii mici si mijlocii (IMM-uri),
- intreprinderi mari,
- comercianti unici (PFA-uri, notari, doctori etc)
 
Poti beneficia de oferte personalizate si conditii preferentiale pentru finantarea echipamentelor de IT&C si a licentelor de soft, de care ai nevoie.
Este mai sigur sa iti dotezi firma de la zero, pe baza unui proiect integrat si care va functiona in parametrii cnstanti, pe un minim de min 3 ani, decat sa intretii un sistem vechi, prin upgrade-uri permanente
Astfel, poti sa te concentrezi pe dezvoltarea afacerii tale, in loc sa cheltui pe intretinerea sistemului, cu pierderi in companie, prin intreruperi, service, nise de securitate
Iti propunem sa colaborezi cu o echipa de profesionisti, cu viziune tehnica pe urmatorii 3-5 ani, care intelege si adapteaza consultanta la  nevoia reala a  firmei, tinind cont de evolutiei ei, de organigrama actuala, de necesarul de pregatire a personalului propriu in utilizarea tehnologiei, de analiza TCO si reducerea costurilor si de necesarul de servicii-suport
Inchirierea echipamentelor este o solutie ce a crescut mult in  popularitate in ultimii ani in Romania.
Pentru multe companii, inchirierea este deja o un element central al strategiei lor financiare.
Tot ce mai ramane de facut este sa optezi pentru, urmatorul traseu:
-  asistenta prin consultanta IT&C
-  inchirierea echipamentelor hard, cu avans 0, cu o oferta personalizata, asigurata de  consultanti pregatiti sa raspunda tuturor intrebarilor.
Eligibilitate și condiții
Valoare minima per contract de 500 euro + TVA ; maxima: 50.000 euro + TVA
Perioada de baza a contractului: 18 – 60 luni
Avantajele clientului
  • Avans 0%
  • Documentatie pentru analiza bonitatii minimala, transmisa online/pe e-mail.
  • Raspuns la cererea de finantare in maxim 24 de ore
  • Rate fixe pe toata perioada contractuala
  • Facturi integral deductibile
  • Vanzarea cu plata in rate de software
  • Pentru antreprenorii care lucreaza cu echipamente IT, achizitionarea programelor de calculator ce le permit sa isi desfasoare activitatea este vital. Fie ca este vorba despre un sistem de operare, aplicatii dedicate editarii de poze sau crearii de schite pentru arhitecti sau ingineri, orice echipament IT are nevoie de software.
  • Solutia presupune semnarea unui contract de vanzare cu plata in rate, clientul devenind proprietarul
  • licentelor si avand posibilitatea de a inregistra software-ul in contabilitate.
Eligibilitate si conditii
Sunt eligibile produse software standardizate si recunoscute la nivel international.
Plata primei rate va include si plata TVA-ului corespunzator contractului de vanzare.
Se finanteaza doar costul licentei, nu implementarea software-ului.
 
ANALIZA FINANCIARA STANDARD
Documentatie necesara pentru SRL si SA
Completarea ubei Fisa generale despre client
Bilant decembrie 2018 (inclusiv dovada depunerii)
Balanta de verificare contabila la decembrie 2018
Ultima balanta de verificare contabila inchisa pe anul 2019 – nu mai veche de 2 luni
Oferta in Euro emisa de furnizorul echipamentelor
Externalizarea serviciilor IT&C

Pentru reducerea costurilor si imbunatatirea activitatii companiei dumneavoastra.
  • Externalizare serviciilor IT (IT Outsourcing) inseamna colaborarea cu o companie care sa asigure functiile ce in mod normal sunt realizate de un angajat in cazul unei companii mici sau de un department IT propriu, in cazul unei companii mai mari.

    Daca pentru companiile cu infrastructura IT redusa externalizarea serviciilor IT reprezinta in primul rand o solutie de reducere a costurilor, pentru companiile cu infrastructura IT de anvergura externalizarea serviciilor IT tintesc in primul rand fiabilitatea, scalabilitatea si securitatea sistemului informatic .

    Firma IHTS este specializata si va ofera o expertiza profesionala si logistica net superioara comparativ cu posibilitatile unui inginer IT sau chiar a unui departament IT intern.

    Tendinta de externalizare a serviciilor IT a devenit din ce in ce mai puternica in ultimii ani. Clientul este mai deschis catre externalziarea serviciilor din firma si nu mai doreste sa fie proprietar peste solutiile tehnologice (atat partea hardware cat si cea software). Vrea sa evite riscurile pe care le presupune utilizarea acestora: amortizarea mijloacelor fixe, costuri de mentenanta, costurile de upgrade, uzura morala, costuri directe cu salariatii dar si cu pregatirea lor profesionala permanenta ,etc. El prefera sa aibe costurile unitare luna de luna , un flate-rate predictibil si planificat in bugetele firmei, pe termen lung

    Aceasta tendinta a accentuat trecerea unui managemet bazat pe controlul absolut al sistemului informatic proprietate, la un management cu mai multa incredere in firme specializate care se bazeaza mai mult pe o analiza financiara in locul celor tehnologice

    Serviciile IT oferite de IHTS

    1. Servicii de service si intretinere  copiatoare, scannere, MFC--uri , imprimante
    2. Comercializarea componentelor periferice precum si licente software.
    3. Servicii de retelistica precum: cablare structurata, retele wireless, camere de supraveghere.
    4. Consultanta in afaceri
    5. Servicii de audit si securitate a  infrastructurii si a datelor
    6. Servcii de externalizare a serviciilor IT&C : administrarea serverelor, PC-urilor si a infrastructurii de retea
    7. Livrarea de consumabileconsumabile originale sau compatibile pentru imprimante si copiatoare
    8. Finantarea prin inchiriere a echipamentelor hard si vanzarea de licente soft in rate

    Avantajele externalizarii serviciilor IT

    1. Economii de pana la 50% din totalul investitiilor
    2. Eliminarea problemelor cu PC-urile, cu aplicatiile software, cu imprimantele si cu reteaua de comunicatii
    3. Va puteti concentra pe activitatea de baza a companiei
    4. Eliminati costurile aferente recrutarii de specialisti IT
    5. Eliminati costurile aferente pregatirii permanete/ training-ului specialistilor din departamentul IT
    6. Eliminati costurile cu spatile necesare birourilor, mobilierului aferent si pentru echipamentele de intretinere
    7. Planificati si optimizati bugetului IT pe termen lung ( 1-3 ani )
  • 8. Aveti garantata calitatea serviciilor si a proceselor IT , prin contract de tip SLA (Service Level Agreement)
  • 9.Creste scalabilitatea serviciilor IT , direct proportionala cu necesitatile dvs. dar complementare cu activitatea de baza si procesele companiei.
  • 10.Timp de raspuns si de interventie este garantat si monitorizat.
  • 11.Pentru o firma mica , beneficiati de experienta si cunostintele unei echipe intregi platind mai putin decat pentru un angajat,
  • 12.Primiti consultanta in domeniu si pentru achizitii IT si software
  • 13. Aveti centralizate toate sesizarile din companie, care se fac la un singur telefon /e-mail dedicat pentru sesizari, 
  • 14.Creste sentimentul de siguranta si de incredere, dat de experienta tehnica a echipei IHTS
  • 15. Reviziile sunt facute obligatoriu, cu fise de interventie semnate de angajati
  • 16. Aveti un istoric al interventiilor , prin emiterea unor fise lunare pentru fiecare operatie in parte si a unor rapoarte lunare centralizate

Este o varianta de service printing ( copiatoare, multifunctionale, imprimante, scanere), care ofera un cost redus de mentenanta, care include si o interventie gratuita / luna / echipament.

Orice interventie suplimentara se factureaza conform tarife.

Vezi serviciile de finantare:

- pentru echipamente hard, prin inchiriere

- pentru licentele soft, prin vanzarea in rate 

Service-ul, include:

  • O MENTENANTA
  • O INTERVENTIE DE SERVICE GRATUITA: timp de raspuns garantat on-site “NEXT BUSINESS DAY”, timp de reparatie “BEST EFFORTS”

Interventia este considerata orice solicitare de deplasare a unui tehnician, on-site (la oricare din locatiile beneficiarului), in vederea solutionarii unei probleme tehnice sau de alta natura care impiedica exploatarea echipamentelor.

Achitarea contravalorii pieselelor de schimb, componentelor şi subansamblelor ce necesită a fi înlocuite, ca şi a manoperei aferente, revine in sarcina Beneficiarului, pe baza unui deviz.

Machinet mailserver

Este un server de mail construit exclusiv din elemente OpenSource, bazat pe Openldap si idei preluate din proiectul Kolab pentru a permite sincronizarea cu telefonul mobil.

Machinet autoresponder

Serverele de mail opensource pe Linux sunt imbatabile la capitolele calitate si fiabilitate. De obicei pacatuiesc insa prin lipsuri aparent minore, dar semnificative. Machinet autoresponder este un proiect opensource care dezvolta un sistem de filtrare de continut care sa permita in principal ( dar nu numai) generarea de mesaje automate ( autoresponder).

Bitslack

Bitslack a pornit ca un "rescue CD" pentru scanarea sistemelor virusate folosind versiunea de linux a Bitdefender. De-a lungul timpului proiectul a evoluat, devenind PXE ( pornire din retea, fara disc) si ingloband mai multe utilitare pentru depanare si instalare. Este implementat la mai multi clienti si colaboratori, cea mai complexa instalare fiind cea de la ITAssist.

Indiferent de echipamentul de printare pe care il aveti, va putem livra consumabile pentru orice brand si model laser sau ink

Sunati-ne la 0721.25.77.55. sau cereti oferta pe e-mail la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Vezi oferta pentru inchiriere copiatoare TOSHIBA si MINOLTA (A3, color) si multifunctional KYOCERA ( A4. A/N)

Promovam si recomandam utilizarea consumabilelor originale, pentru orice BRAND

Totusi , in conditiile actuale ale pietei , n care calitatea copiilor trece pe planul doi, dupa pretul tonerului pe copie, va propunem si consumabile "compatibile" ! Acestea sunt produse intr-o fabrica, cu standarde de calitate si de mediu.


Calitatea consumabilelor "compatibile" este mai buna decat cea a consumabilelor "reincarcate" , care au si urmatoarele inconveniente :

- nu se incarca 100% pt ca se toarna in locatii improvizate, "cu palnia" fara o instalati profesionale care au tehnologii sigure pentru umplerea cartuselor la transport,  turnare, asigura vibrarea cartusului si aerisirea lui.  Practic , la cartusele incarcate lipseste  se fura la gramaj de toner si la nr de copii recomandat de producator pe cartus ! Pretul corect pe copie trebuie verificat functie de nr de copii care se fac pe cartus .

- nu sunt deloc sanatoase atat pentru utilizatorii finali care inspira aer plin de particule microscopice de grafit , dar si pentru tehnicienii inconstienti care isi pericliteaza sanatatea umpland prin metode empirice cartusele goale recuperate de la client .

- nu intodeauna pretul lor este mai mic; prin prizma faptului ca aceste cartuse nu se incarca 100%, pretul pe copie este mai mare!

- consumabilele "originale" asigura cea mai sigura si lunga fiabilitate a  echipamentulor ; urmeaza consumabilele "compatibile" si pe ultimul loc  sunt cele "incarcate"

Copiator TOSHIBA E-STUDIO 2555

Copy – Print – Scan – Network - Fax (opt.)


Vezi si solutii de management printing Toshiba

Specificatii generale
  •  Echipament multifunctional FULL color
  •  Functie COPY-PRINT-SCAN
  •  Viteza 25 ppm A4 a-n, 25 ppm A4 color
  •  Copiere multipla 1-999
  •  Alimentare standard cu hartie 1200 coli (max. 3.700 coli)
  •  4 unitati de imagine separate pentru cele 4 culori

Avantaje
  •  Toner si developer de ultima generatie, cu o granulatie deosebit de fina pentru copii/printuri de o calitate superioara
  •  Profiluri de culoare costumizate ce se pot memora pentru o utilizare facila ulterioara
  •  Tiparire banner size – 305 x 1200 mm
  •  Duplex automat A3+ si pina la 256 g/m2
  •  Copy/Print pe hartie speciala water-proof (rezistenta la apa si ultraviolete)
  •  Functii de ajustare a imaginii - Colour Balance, RGB Adjustment, One Touch Adjustment, Sharpness, Background Adjustment, Twin Colour Mode
  •  Copii/Print-uri de o calitate excelenta 600x600 dpi, pe diverse tipuri de media, greutate maxima hartie 280g/m2
  •  Cost per pagina foarte redus (1 toner negru = 38.400 pagini A4, tonere color C-M-Y = 33.600 pagini)
  •  Alimentator automat reversibil de documente cu o capacitate de 100 coli
  •  Panou de comanda touch-screen, cu butoane mari si intuitive pentru o operare facila, reglabil
  •  12.060 de sabloane pentru automatizarea operatiilor uzuale
  •  Scan to USB si USB direct printing
  •  Scan in urmatoarele formate: JPEG, TIFF, multi TIFF, XPS, PDF, multi PDF, secure PDF, slim PDF, searcheble PDF (opt) si alte formate editabile DOC, XLS, RTF, TXT;
  •  Scan preview pentru o scanare mai eficienta
  •  Pregatit pentru document management de documente, permitand stocarea a 16.080.000 de pagini în 201 de grupuri private pe hard disk sau scan to network
  •  Solutii software care extind capabilitatile echipamentului – RE-RITE – OCR-izare automatizata a documentelor scanate

Specificatii care reduc costurile
  •  Solutii constructive inovatoare care reduc semnificativ timpii de interventie a echipelor de service
  •  Consumabile cu durata mare de viata – 1 toner negru = 38.400 pagini A4, tonere color CMY = 33.600 pagini, cilindru si developer 50.000 pagini (a-n / color)
  •  Sistem cuptor inovativ, cu 2 lampi distincte pentru centru si margini pentru optimizarea si reducerea consumului de energie
  •  Mai multe moduri de functionare In mod economic - Auto Energy Saver, Auto Sleep Mode, si Weekly Timer pentru reducerea costului electricitatii
  •  Copiere/Printare fata/verso automat
  •  N-up printing si tiparire tip revista – economisirea de hartie
  •  Optimizare printare color prin mai multe moduri presetate – General, Photographic, Prezentation, Line art
  •  Restrictionare access sau limitare numar de copii/printuri per useri si posibilitatea obtinerii de rapoarte detaliate privind activitatea acestora
  •  Scan to e-mail – scanare catre adresa de e-mail
  •  Internet Fax – cost 0
  •  Posibilitatea recepţiei faxurilor în cazul în care echipamentul este în modul de functionare “Energy Saver”
  •  Fax - transmisie/recepţie faţă/verso, max. format A3
  •  Posibilitate direcţionare faxuri către box - hard disk-ul echipamentului, pentru a fi tipărite mai târziu, la cerere
  •  Network fax – posibilitatea de a trimite fax direct de la PC, prin retea via fax echipament

Specificatii care maresc productivitatea
  •  Posibilitate de upgrade la functii avansate de printare, scanare si fax cu posibilitati multiple de finish-are
  •  Concurenta proceselor – permit unui utilizator sa efectuieze un task in acelasi timp in care un altul este in desfasurare (de ex.
  •  12.060 de sabloane pentru automatizarea operatiilor uzuale
  •  Alimentator automat reversibil de documente cu o capacitate de 100 coli
  •  Capacitate de alimentare cu hârtie standard - 1.200 coli (max. 3.200 coli)
  •  Posibilitatea creearii unui job de copiere personalizat prin combinarea mai multor tipuri de documente, media, rezolutii, formate, etc. pentru o procesare mai rapida si eficienta
  •  Procesarea electronică a imaginii permite numerotarea copiilor, adnotarea, copierea în oglindă şi transformarea pozitiv/negativ, deplasarea imaginii stânga/dreapta, ştergerea imaginii pe contur stânga/dreapta/sus/jos, copierea tip broşura, inserare documente
  •  Sortare alternativă (seturile de copii sunt aranjate Portrait/Landscape)
  •  Selectarea automată a raportului mărire/micşorare în funcţie de dimensiunile originalului şi ale copiei (AMS)
  •  Selectarea automată a casetei cu hârtie în funcţie de dimensiunile originalului (APS)
  •  Print programat
  •  Printer driver – concept LOOM (setările sunt vizibile în preview, user profiles pentru automatizare)
  •  Posibilitate scanare documente de la calculator prin intermediul funcţiei e-Filling
Cinci tipuri de scanare:
1) Scan TWAIN – scanare catre e-Filing si importare document de la calculator
2) Scan to File – scanare catre un fisier, accesibil din retea
3) Scan to e-mail – scanare catre adresa de e-mail
4) Scan to I-Fax – modaliate de reducere a costurilor
5) Scan to box – scan catre HDD
6) Scan to USB

Optiune fax tip Super G3, agendă unificata (fax si adrese email) 1.000 destinaţii, 200 grupuri cu acces facil prin folosirea touch panel-ului
 Transmisie şi receptie simultana a faxurilor ( opţional cu a doua linie telefonică)
 Transmisie fax de pe platan - se pot transmite astfel documente din cărţi, reviste, etc.)
 Se pot seta transmisii fax întârziate, prioritizarea transmisiilor şi transmiterea aceluiaşi document la mai multe numere ( broadcasting) precum si posibilitatea recepţiei documentelor în memorie în cazul în care echipamentul semnalează lipsă hârtie sau blocaj de hârtie
 Conectare prin wireless si bluetooth (optional)

Specificatii de administrare si securitate
  •  1.000 de coduri de departament, 10.000 de coduri de utilizatori
  •  Protectie cu parola – 10 digits alfanumeric pentru administratori si 5 digits alfanumeric pentru useri
  •  Integrarea in Active Directory din SO Windows
  •  Monitorizarea şi administrarea echipamentului via Internet browser - Top Access – administrarea joburilor şi costurilor de copiere, restricţionare acces pe cod utilizator, filtrare dupa IP-uri si porturi, suporta protocolul SSL si IPSec, DPWS pentru printare securizata
  •  Print privat (printare de pe HDD)
  •  Scan catre fisier PDF securizat
  •  Criptarea datelor de pe HDD utilizand algoritmul AES pe 256 biti

Specificatii avansate de finishare a hartiei
 Finisarea printurilor (capsare, perforare, broşurare), sortare tip revista
 Inserare coperţi

Specificatii de mediu
  •  Utilizarea de materiale reciclate in fabricarea echipamentelor
  •  Nivel redus de zgomot prin solutii mecanice inovatoare
  •  Certificat Energy Star pentru consum redus de electricitate
  •  Certificat ISO14001 privind Managementul mediului inconjurator

Dotare standard
• 2 casete x 550 coli
• bypass 100 coli
• Unitate duplex
• HDD 160 GB
• 2 GB
• Print
• Scan
• e-Filing
• I-fax
• Placa de retea
• TopAccess

Caracteristici tehnice GENERALE
Tip -Desktop;
Viteza de copiere, tiparire -25 ppm A4 a-n, 25 ppm A4 color; 15 ppm A3 a-n, 15 ppm A3 color;
Timp de incalzire - 12 s din mod economisire energie;
Format copiere/imprimare - A3 – A6R;
Rezolutie - 600x600 dpi;
Hard disk - 160 GB (standard);
Coduri de acces - 1000 de coduri de departament, 10000 useri;
Memorie setari - 200 de grupuri cu 60 utilizatori;
Capacitate alimentare hartie - 2 caseta x 550 coli A3-A5 (64-256 g/m2)+ bypass 100 coli (64-280 g/m2);
Dimensiuni (Lxlxi) -585x644x787 mm;
Greutate (kg) - 75,5 kg;

COPIERE
  • Timp de iesire a primei copii -6,4 s a-n; 8,1 s color;
  • Rezolutie -scanare/imprimare 600 x 600 dpi; 256 tonuri de gri;
  • Zoom -25 – 400% capac, 25 –200 % alimentator, sau in trepte
  • de 1% + 7 trepte presetate ;
  • Zoom diferentiat pe axele X si Y (anamorfic), 4 in 1;
  • Controlul expunerii -automat, manual (7 trepte), text, foto, text/foto ;
  • Copii multiple -1-999 ;
  • Functii suplimentare -Creare job de copiere, Sortare electronica, Sortare prin Alternare, Trimming/Masking, Copy to box, Inserare coperta,
PRINTARE
  • Limbaje -Compatibil PCL6 si Postscript Level 3;
  • Sisteme de operare Windows NT, 95/98, 2000, XP, 2003 Server, Netware;
  • Interfete -USB 2.0, 10/100/1000 BaseT Ethernet;
  • Rezolutie -600x600 dpi, 8 bit per channel;
  • Functii suplimentare -Printare privata, Printare programata, Printare tip
  • Revista, Printare formate mixte, print to box;
  • Caracteristici ecologice -respecta standardele Blue Angel, Energy Star 2000, White Swan;
SCANARE
  • Rezoluţie - 600, 400, 300, 200, 150 dpi;
  • Viteza de scanare - 73 ipm;
  • Mod de scanare - Text, Text/Photo (implicit), Photo Grey Scale, Autocolor, Color
  • Fişier rezultat - JPEG, TIFF, multi TIFF, XPS, PDF, multi PDF, secure PDF, slim PDF, searcheble PDF (opt) si alte formate editabile DOC, XLS, RTF, TXT;
  • Funcţii suplimentare - Scanare faţă-verso, Rotire imagine, Scanare formate
  • mixte, Scan to Email, Scan to File (SMB, FTP), Scan to Box (e-Filing); e-FILLING
  • Funţionalitate - Depozitare documente pentru printare la comandă, regăsire;
  • Metode - Copy to Scan to, Print to, Fax to, I-Fax;
  • Capacitate - 1 director public şi 200 căsuţe private, 100 directoare per Căsuţă, 400 documente per director, 1.000 pag. per document;
  • FAX (optional)
  • Tip - Super G3;
  • Viteză modem - max. 33.6 Kbps;
  • Viteză de transmisie - aprox. 3 s per pagină;
  • Metodă compresie - JBIG, MMR, MR, MH;
  • Funcţii suplimentare - Transmitere în grup, Primire fax-uri HDD (e-Filing);
  • Internet Fax - Da;
  • Fax în reţea - Da;
Consumabile

• Toner T-FC50EK black (38.400 pagini A4)
• Toner T-FC50EY YELLOW (33.600 pagini A4)
• Toner T-FC50EM MAGENTA (33.600 pagini A4)
• Toner T-FC50EC Cyan (33.600 pagini A4)
• TB-FC50E TONERBAG (114.000 a-n/24.000 color pagini)
• Developer D-FC30-K black (50.000 pagini)
• Developer D-FC30-M magenta (50.000 pagini)
• Developer D-FC30-Y yellow (50.000 pagini)
• Developer D-FC30-C cyan (50.000 pagini)
• Cilindru OD-FC50 (50.000 pagini a-n si color)


Accesorii optionale
• Alimentator automat reversibil de documente (MR-3025) Capacitate 100 coli
• Stand cu caseta (KD-1032), capacitate 550 coli
• Caseta suplimentara (MY-1039), capacitate 550 coli (pentru KD-1032)
• Large capacity feeder (KD-1031A4), 1 x 2500 coli
• Desk role (MH-2050)
• Finisher intern cu capsare 1 pozitie (MJ-1036-N)
• Finisher cu capsare multipozitie (MJ-1107)
• Finisher cu capsare multipozitie si tip revista (MJ-1108)
• Multiple optiuni de perforare cu 2 sau 4 gauri
• Fax (GD-1320EUX)
• Retea wireless (GN-1060+GN-3010)
• Data Overwrite kit (GP-1070)
• RE-RITE (GB-1280) – soft de OCR automat

Vezi si solutii de inchiriere copiatoare noi si second hand TOSHIBA si KONICA MINOLTA
Pagina 5 din 5

Unde ne gasiti

+40721257755 ; service@ihts.ro
Sos Oltenitei nr 105 A, sector 4, cod 041303, Bucuresti,
Centrul de Afaceri Bucuresti Sud, Google Map, click here!

Program

Luni-Vineri: 09-17,30

Parteneri

  • ToshibaLogo_mic
  • HPlogo_mic
  • microsoft-mic
  • Dell_Logo-mic
  • ToshibaLogo Mic
  • Brother Mic